ecrinlina 15 aylık kızımın kulağını deldirdim 4 gün önce ve farkettim ki milimlik bir fark var iki kulak arasında başına gelen varmı küpeyi çıkarıp deliğin kapanmasını istemiyorum iz kalır tekrar acı çeker diye siz olsanız napardınız?
Ali_asaf_10 ecrinlina öyle kalırdı heralde tekrar bende kıyamazdım bi de mutlaka iz kalır üst üste delinirse hatta birleşip büyük olur delik annemin öyle yanlış delinip iki kez delinmiş koskocaman olmuş bu sefer cok kotu en iyisi kalsın öyle milimlik farktan bisey olmaz sinir bozucu tabi yapanın kulaklarını çınlat o ayrı 😀
Ali_asaf_10 ecrinlina öyle kalırdı heralde tekrar bende kıyamazdım bi de mutlaka iz kalır üst üste delinirse hatta birleşip büyük olur delik annemin öyle yanlış delinip iki kez delinmiş koskocaman olmuş bu sefer cok kotu en iyisi kalsın öyle milimlik farktan bisey olmaz sinir bozucu tabi yapanın kulaklarını çınlat o ayrı 😀
Mdnlna ecrinlina bizim kide öyle ya hiç eşit değil 1 ri iyide öbürü yukarıda kaldı yapcak bise yok artık