gulizar1 3 bucuk aylik bebeğim var neredeyse herdey gaz yapıyor kahve çok seven biriyim ve normalde hergun içerdim şimdi eskisi gibi ara ara içmek istiyorum ama tedirginim uykusuna sorun yaparmı gaz olrmu diye
Prensim_06 Benimde 3.5 aylık oğlum var kahve uykusuzluk yapıyordu hiç uyumuyor sürekli ağlıyordu bende bıraktım