Dolores Oğlum neredeyse elini yumruk yapıp ağzına sokacak. Dişleri çok rahatsız ediyor. Azı dişleri yan dişler falan çıkıyor. Eli hep ağzında , sürekli. Nasıl rahatlatırım, ne kullanmalıyım?
Kerem_k1 Dolores sürekli eline bir meyve falan ver. Elma havuç salatalık gibi. Yada bi ağız mendilini ıslatıp suyunu sık, buruk şekilde buzluğa at 15-20 dk sonra çocuguna ver ısıra ısıra emiyor dişlerine soğuk kompres yapmış oluyor. Rahatlatır.
Taze_annecik Dolores Temiz bir mendili dolaba koyun soğusun eline verin dişlerini kaşısın. Diş granülü almıştım, ama kullanmadım. Emziriyosanız çiğ sarımsak tüketin.
Doruk20222 Buz kullanabilirsin anne sütünü dondurup dişine dokundurabilirsin bi de elini iyice yıkayıp yavaş yavaş masaj yapabilirsin kimyasala başvurma bence ilk etapta
Dolores Doruk20222 anne sütümüz yok, buz olayını kabul edeceğini sanmıyorum hiç. Elimi ağzına sokmama da asla izin vermez, malum 2 yaş sendromlu, inanılmaz bir bireyselleşme var şu anda
Dolores Kerem_k1 meyve olayımız sürekli var. Buzlu bir şey kemirmek hoşuna gider mi bilmiyorum, yarın deneyeceğim. Kış günü olması sorun olur mu ki acaba
BuzluKahve Dolores Bizim evde yaz kış buzlu su içilir😬 Küçüklükten alıştıkları için sorun yaşamıyoruz hiç. Biz de hep buzla atlattık o dönemleri. Diş granülünün ne olduğunu bile bilmiyorum.
Kerem_k1 Dolores Dolores sorun olmaz canım merak etme. Renkli buz küpleri varsa onlarıda eline verebilirsin. Biz hep oğluma verdik ısırdıkça rahatladı.