beyzacmvrc bizimki de öyledi cesaret edemiyordu ayağını kurtarmaya, salıyordu hemen vücudunu, hep ayağa kalmak istiyordu yürür bu dedik ama emekledi😀 şimdi yürümeyi bir tık geciktirmeye çalışıyorum😂😂 inşallah sağlıkla büyürler de zor zamanlar yeni yeni başlıyor. hepimize kolaylıklar diliyorum💞