ipek_duru Merhaba güzel anneler. 40 günlük kız bebeğim var. Doğduğundan beri gece uykumuz çok güzel devam ediyordu. Ama 2 gündür gündüz ful uyuyup gece 3e 4e kadar uyumuyor. Bu döngüyü nasıl eski haline getirebilirim. Tecrübelerinizden faydalanmak isterim 🙏🏻
sagir ipek_duru bizde 44 günlüğüz aynı durumdayız gündüz uyudu akşam 7 den beri hala uyanık resmen direniyor uykuya . Uyuyor yatağa yatırır yatırmaz 4 dk sonra uyanıp ağlıyor. 5. Hafta atak haftası sanırım o yüzden bu huysuzluk, herşey gibi buda geçici elbet sabredeceğiz 😌
ecrinreyyan ipek_duru ona şu şekilde çözüm bulabildim. Gündüz uyanıkken gezidiriyorum evde. Daha fazla uyanık kalmasını sağlıyorum. O şekilde saat 12-1 e çekebildim. Halbuki akşam 11 gibi uyuyan bi bebekti. Sizde o şekilde deneyin ama atak dönemlerinde de çok değişiyorlar
Zehra1908 ipek_duru canım benim bebeklerin ilk üç ay düzeni olmaz sen de düzen kurmaya zorlama onların ilk üç ayı dünyaya adapte olma tanıma süreci en fazla bi rutin oluşturabilirsin örnek veriyorum her gün aynı saatte banyo yaptırmak gibi zamanla o düzenle gidince uyuması gerektiğini bilecek
sagir ecrinreyyan Gündüz uyanıkken bende gezdiriyorum tüm odaları ama gündüz en fazla 2 saat uyanık kalabiliyor sonra uyuyor 1-2 saat akşam uykusuna geçişte direniş başlıyo 😂 neyse geçecek elbet sabır
ecrinreyyan sagir inşallah bu günlerde geçecekte bizim sabırlı olmamız lazım. Ne kadar sabredebilirsek artık 🫣😅