cucekusum_ Havvaozen12 benim oğlum olursa ilerde bu ikiisimden biri koyarım mutlaka Merhdi yada Hızır Ali
Zeynep96- Oğlumun adı Çınar Aras 😁 Yalnız burcuna bakın işime öyle karar verin mesela oğlum yengeç burcu zaten duygusal bi bebek bi de üstüne ismi de Çınar olunca çok narin oldu hemen dudaklarını büzüyo ağlıyo 😁😁 Yağız ismini de çok severim