Herkese iyi akşamlar kızlar. Kısım 15 günlük. 5 günlükken ilk işitme testine girdi sağ kulaktan geçti fakat sol kuşaktan geçemedi. Bugün 15 günlük tekrar götürdük sol kulaktan yine geçemedi . İşitme testine 3 kez girme hakkı varmış eğer 3. De geçemezse şehir hastanesine sevkedilip tedavi yapılıyormuş . Yani böyle bi durum yaşayan var mı çok tedirgin oldum çok üzüldüm bu duymuyor anlamına mı geliyor lütfen yardımcı olun 🥺