HMtesnmhll
Beşiğinin kıyıları yok mu 1 yaşındayken bnm kızım da düştü iki kere ama yataktan biri uykuda dönerken düşüp komodin e vurdu dudağı patladı uyuyakaldigim için yorgunluktan diğeri de yine uyku haliyle emerken deli yattigi için üstümden atladı odur budur yatak kıyılarına minder koyuyorum beşiğinde gündüz uykusunu yapiyo yüksek korumaliklar var babası da girip çıkabileceği boşluğu bıraktı gece benle yatiyo maalesef