Selam kızlar. Bebeğim 10 aylık olacak. Birkaç arkadaşım 8. ayda tuvalet eğitimi verdi, hala bez kullanıyorlar tabii ki ama mimik mi artık bakış mı bilmiyorum anneleri tuvalete götürüyor. Bahsettiğim arkadaşlarım Rus bu arada, onlarda öyleymiş. Öyle dedi. Sizce ne zaman ideal?