merhabalar vakit ayırıp sorumu cevaplarsanız çok sevinirim benim 20 aylık bir kızım var yaklaşık bir aydır alt değiştirme ve kıyafet değiştirmede her seferinde ağlıyor ve çok inatlaşiyor ne yaptıysam olmuyor net bir şekilde konuşuyorum anlatıyorum oyunlastirarak deniyorum ama olmuyor sürekli kaçıyor asla ikna olmuyor ne yapmalıyım sizce