Kızlar bebeğim 1 ay 16 günlük kafasının arkası uzun böyle düzelmiyor . Nasıl düzelecek kendi kendine mi yoksa bir şey yapmam mı gerekir . Ya da normal mi . Düzelmesini istiyorum ya böyle arka kısmı uzun gitmiş öyle kalmaz dimi . Hatta yatarken kafasını normal dik koyuyorum ama o hemen kafasını yan yatırıyor . Bir öneriniz var mıdır sizlerin nasıl oldu neler yaptınız veya nasıl geçti