Sade yağ yaparsan kokusu gider. Yani bütün tereyağı al erit üstteki köpüğü kokan o köpüğü at dibinde de tortusu kalırsa onu da at kalan ortadaki esas yağ onu bi kaba al o şekilde kullan bende köyde yaşıyorum herkes aynı şekilde yağ yapmıyor bazende hayvanların yediği çeşitli otlar yağın kokusunu değiştirebilir