Balyanak_19 6 aylık bebeğimde öksürük ve hırıltı var geçmedi antibiyotik başladık bu defa ishal oldu ve pişik oldu hep öksürük hemde pişik için önerilerinizi paylaşır mısınız lütfen 🙏
purpleblue Balyanak_19 çok geçmiş olsun biz de öksürük hırıltı ve ateş şikayetiyle gittik rsv çıktı. İyi takip edin şikayetler azalmazsa tekrar götürün doktora bence