Arkadaşlar doğum yapalı 4 ay 7 gün oldu geçen ayın 29 unda regli oldum bu ay henüz olmadım test yaptım hamilelik yok ama ben bi kaç gündür ciddi derecede kasık ağrısı yaşıyorum sanki kasıklarımda bi ağırlık var gibi o derece baskı oluyor acaba neyden kaynaklı olabilir başına gelen oldumu hiç doktora gideceğim haftaya merak ettim