Cennet70 ayrılık kaygısı döneminde normal oluyor bunlar. Oğlum 20 aylık olacak dediğiniz gibi elimden tutmadan asla adım atmaz. Lavobaya gideceğim zaman bile elimden tutar benimle gelir kapıda bekler ben çıkınca elimden tutar oturma odasına gideriz. Yani evde benden bağımsız bir odadan başka odaya geçmeyi bırakın aynı odada bile temas etmeden durmaz. Bende felaket bunalıyorum bugün ağladım artık bir sigara bile içemeyecek miyim diye 😂 vurma olayı da bizde o dönemde başlamıştı, tepki vermemeniz gerek. Yani siz iyi veya kötü tepki verdikçe yapmaya devam edecektir. Biliyorum zor bir durum başkalarının çocuğuna vurduğunda tepkisiz kalmak. Samimi arkadaşımın çocuğuna vuruyordu ama ben arkadaşıma anlatıyordum tepki verdikçe inadına yapıyor kusura bakma diye oda anlayışla karşılıyordu. Ben tepkisiz kalınca vurmayı bıraktı. Şimdi arkadaşımın kızı 16,5 aylık o vurmaya başladı benim oğluma vuruyor ama asla tepki vermiyorum, arkadaşıma da diyorum sakın kızma bilerek yapmıyor diye. Valla vurma olayı bitebiliyor ama elden tutup gezdirme olayı bizde 11 aylıkken başladı, 20 aylık olacak hala aynı. Kendi kendine oynama olayına da gelince bu dönemde maalesef oyun kurmayı bilmiyorlar. Oğlumda dediğiniz gibi bütün gün paçamda olduğu için ev işlerine onuda ortak ettim böylece sorun ortadan kalktı. Tezgaha oturtuyorum yemeklerimi öyle yapıyorum. Süpürgenin sapını ona veririm, kendim yerden süpürürüm. Bir mendil ona veririm ben toz alırken oda önüne geleni siler vs. Çamaşırları makinaya o atar o boşaltır. Bulaşık makinasını boşaltır bana verir ben yerleştiririm. Yani işlerinize onu da dahil edin gerçekten keyifli oluyor ve her şeyi hemen öğreniyorlar. Oğlum şu an bütün ev işlerini biliyor 😂