nursenbaris oğlum 13 aylık geçen ay yürümeye başladı. ve ayakkabıya yeni yeni alışıyor ayaklarını aça aça yürüyor etraftan kimi kendi kendine düzelir diyor kimi böyle kalır diyor napmam lazım hi bilmiyorum
endoplazmikretikulumiste nursenbaris yeni yürümeye başlayan çocuklar öyle durur zaten parantez bacak deniyor ona d vitamini eksikliği varsa takviye alınca geçiyor
nursenbaris sedaozan ben normal olduğunu düşünüyordum ta ki bugün ısrarla böyle kallıcak çocuk dedikleri için kafama takıldı. ama doktora da götürecem içim rahat etsin
nursenbaris sedaozan ben normal olduğunu düşünüyordum ta ki bugün ısrarla böyle kallıcak çocuk dedikleri için kafama takıldı. ama doktora da götürecem içim rahat etsin
Deniz_kvk 13 aylik bebekte normal, ama yine de bir doktora sorun. Ailede var mi? Genetik oluyor genelde
nursenbaris Deniz_kvk hayır ailede yok bende. normal olduğunu düşünüyordum ama ısrarla böyle kalıcak dedikleri için kafama takıldı. doktorumuza soracam ama yine de
nursenbaris endoplazmikretikulumiste sağlık ocağından aldığım d vitamini var bugün onu kullanmaya başladım. normalde ocean kullanırdım
endoplazmikretikulumiste nursenbaris ocean daha iyi birde yürümesi aktifleştikçe bacakları şekillenecek hepimizinki öyleydi