keremarasmomm Kızlar bebeğim üç aylık bu zamana kadar gece hep yarım kundak yaparak uyuttum artık kundak yapmayıp uyku tulumu ile yatırayım diyorum sizler bebişlerinizi nasıl uyutuyorsunuz
Sevoinci keremarasmomm ben de üç buçuk aylıkken yavaş yavaş çıkarmıştım kundaktan ilk zamanlar korkabilir ama sonra alışıyorlar
pikachukiz53 keremarasmomm ben kundak yapmıyorum uyku tulumu da bebeğimin keyfine göre hareket ediyorum
birannebirkizbebek Ben 4 aylıkken bile kundak yapardım uykusunda korkar diye su an kızım bir yaşında uyku tulumuna yeni geçtik yine de siz bebeğinize göre ilerleyin uykusunda sıçramiyorsa uyku tulumu deneyin
keremarasmomm birannebirkizbebek uykusunda sıçrıyor şuan kararsız kaldım korkar mı diye 😓 çok terliyor kundak yapınca da sevmiyor kollarının sıkılmasını
birannebirkizbebek keremarasmomm altını ince giydirin terliyorsa üzerini kalın ortersiniz terlemesine göre acarsiniz ama uyku tulumu için acele etmeyin zaten kundak yapinca isiniyorlar yine de siz bilirsiniz tabi her bebek bir olmuyor
birannebirkizbebek pikachukiz53 korkmuyor mu uykusunda ya da rahat uyuyabiliyor mu yanlış anlamayın merakımdan soruyorum Yenidoğan bebekler dış dünyaya kendine alışana kadar uykusunda sicrarlarmis ya ondan soruyorum
pikachukiz53 birannebirkizbebek uyku tulumu giydirdiğim de genel olarak uyku tulumu biraz o sıçramasını engelliyor onda rahat uyuyor . Eğer kundak yapmadıysam evet sıçrıyor ama tekrar dalıyor ben sallamaya alıştırmamaya çalıştığım için kendi dalarsa dalıyor dalmazsa emziriyorum . Kundağı pek kendisi sevmediği için kalkıp zorlamak istemiyorum kundak yapınca bu sefer ellerini hareket ettiremediği için daha çok ağlıyor
birannebirkizbebek pikachukiz53 anladım yani benim kızım da kundak yaparken ağlıyordu ben yine yaptım bir kaç kez açık birakmayi denedim de uykusunda sıçrayıp ağlıyordu diye mecbur kundak yapıyordum bende sallamaya alıştırmadim emerek uyuyordu benim kızım
pikachukiz53 birannebirkizbebek şuan mesela uyku tulumu giydirdim sıçrama yapmasın diye muslin bir bezle daldıktan sonra ellerini sıkıstırdım o kadar