Arkadaşlar ikizlerim 15 aylik. Birisi doğduğundan beri 5.kez bronsit. Daha önceleri 10 günde hava alarak geçiyordu. Fakat 2.5 aydır her gun hava aliyor bırakınca tekrar başlıyor 3 doktor geziyoruz. Alerji testi yapildi birsey çıkmadı. Beni endiselndirenn her gün hava aliyor olması varmi bizim yasadigimizi yasayan anneler fikirlerinize tavsiyelerinize ihtiyacım var.