Angel_23 Merhabalar bugün oğluma 4. Ay aşısı yapıldı Öğlen şimdi ateşlenme başladı hatta 38 oldu normalmi acaba alerjik bebek oğlum carpol veremiyorum ishal yapyo zeytinyağı sarımsak kürü sürdüm ama nekadar olur bilmem
hry410_ Angel_23 38.5 olana kadar normal demişti ebemiz bide ateşi çıkarsa ılık duş aldir aldiramiyosan da bacak büklüm yerleri kol büklüm yerleri ve alnına ıslak bez koy demişti ama bı yakınından duydum kadarıyla çorabını limon suyuna batır giydir oda fayda ediyomus
Gmzcbt21 Angel_23 oldu bebeğim asi ama ebe ateş yapmaz dedi yapmadı da. Az biraz keyifsizdi o da geçti hemen. Geçmiş olsun çok. Devam ederse bence bir doktora götürün belki başka bir sebebi vardır Allah korusun
yokolmaz Angel_23 asi yerinde şişlik varsa soğuk kolanya yi ,pamuğa döküp sis yerinde 5 dakka bekletirseniz ,iyi gelir ,ben öğle yapiyodum hem rqhatlatiyo çocuğu ,ateş içinde ılık duş aldirabilirsiniz ,elini yüzünü yikayabilirsiniz
benimoglumukurtarinesraa Bizde ateş olmamıştı çok ağlama olmustu bilemiyorum calpol verin son çare..İshal olması ateşten iyidir bence
huzurluaycicek Benim bebeğim de 1 hafta kendine gelememisti, üstünü sicak tutmayın daha da ateş basmasın eğer biraz daha yükselirse ilik banyo yaptırabilirsiniz, calpol verebilirsiniz
Angel_23 huzurluaycicek çoklu besin alerjisi var carpol veremiyorum ishal yapıo aynen bu aşı gece başladı etki göstermeye
Angel_23 hry410_ teşekkür ederim limonu da denerim 38.5 olana kadar ona göre hareket edicem umarım çıkmaz😓😓
Gmzcbt21 Angel_23 yanlış bilmiyorsam 2 ay olan aşının ikinci dozu yaniltmayayim ama. Ah ya nasıl anlamazlar yahu. el kadar bebek onlar anlamıcak kim anlicak
Angel_23 benimoglumukurtarinesraa yapmadım canım iki bacaktan yapıldı aşı ağrıyor dile bacaklarını tutturmyor
Angel_23 Gmzcbt21 anlamıyorlar canım gerçekten malesef çok çaresizlik sadece merkeze uzağım eşim asker tekim
Gmzcbt21 Angel_23 Allah yardımcınız olsun bebisiniz ve siz bu gece rahatça uyuyun sabah mis gibi uyanın sağlıkla. Kalbim sizinle duam sizinle 🙏
benimoglumukurtarinesraa Aşı yeri şiş ve kizariksa direkt üstüne buz koymalısın hemşire böyle önermişti