Elayberosmom Merhabalar, yatak odamızın nem oranini düşüremiyorum bir türlü. %67lere kadar çıkıyor bazen, genelde %60 felan. Nemli odalar için tavsiyeleriniz neler?
Biz4kisiyizkardes Elayberosmom biz klima kullanıyoruz ona rağmen nem 67 falan bazı günler de 50 oluyor havanın durumuna göre değişiyor genelde nem için tuz lambası var trendyol da yorumlarını okumuştum onu araştırabilirsiniz birde nem alma cihazları oluyor bizim evin nemi her gün değiştiği için ikisini de kullanmadım henüz
ilayprensesim Elayberosmom ideal oda sıcaklığı 20-22 derece ideal nem ise yüzde 40-60 arası olmalı diye biliyorum. Nem yüzde 40’ın altındaysa hava nemlendirici 60’ın üzerindeyse nem alıcı kullanmak gerekir. Nem alıcı almak istemezseniz odanın camını 10-15 dakika açıp havalandırırsanız da nem oranı düşüyor
AyseSultan97_ Yenidoğan bebek için oda sıcaklığı kaç derece olmalı acaba. Nem ölçen cihazıniz nasıl bir şey acaba
Elayberosmom AyseSultan97_ doktor bize yaz kış 21 derece olsun dedi . Sıcak olursa bakteriler çoğalır hasta olur. Çok soğuk olursa da yine hasta olur doğal olarak. İdeali 21 derece . Ebebek de felan ısı ve nem ölçerler var ordan tamin edebilirsiniz
Elayberosmom Biz4kisiyizkardes Tuz lambası aldim canım fakat bir faydasını göremedim iki üç gün açık kaldı yine de değişmedi nem oranı. Nem alma cihazları da Cok pahalı ortalama 16 binden felan başlıyor ya .
Elayberosmom Bir-prens-annesiii bebekler için yaz kış ideal sıcaklık 21 derece . Ben 21 de sabit tutuyorum .
Bir-prens-annesiii Elayberosmom oda sıcaklığı 23 e düştüğünde ben bile şuan üşüyorum oda sıcaklığını 24-25 de tutuyorum üstünü de normal giydiriyorum kat kat giydirmiyorum
Biz4kisiyizkardes Elayberosmom odanın metre karesine göre mi aldınız peki sanırım oda etkiliyor tüh bende tuz lambası alırım diyordum ama işe yaramıyorsa gerek yok sanırım
Bebetonunmotheri Elayberosmom benim bebegimde alerjik bir bebek buhar makinesiyle idare ediyoruz suan ama yok yine ayni Direk burnu tikaniyor aca aca bir hal oluyoruz O cihaz gercekten cokmu faydali acaba Bende alsam tikanikligi gidermiki
seymaey Bebetonunmotheri merhaba bizimde odamız hem nemsiz. Ne yapsam yuzde 35 in üzerine çıkamıyoruz. Oda nemlendirici cihazların zararlı olduğu söyleniyor. Bebeğimin burnu sürekli dolu. Siz nie çözüm bulabildiniz mi ?
Bebetonunmotheri seymaey akisina biraktim çabaladıkca olmuyordu cunku Suan arada 40 i buluyor arada yine dusuyor Gunluk evi havalandirin en iyi cozum bu oldu Bide internette gordum bize faydq etmedi ama belki size eder kalorifer peteginin icine aluminyum kap koyiyorlar su doldurup
rodinsmomm seymaey Ben ayni durumu yasiyordum %28 falandi nem orani bi turlu ustune cikamiyodum hava nemlendirici aldim ama ufak ucuz bir sey aldigim icin cok etkilemedi %33 falan oluyodu. Ben havlu islatip petegin ustune birakiyorum kurudukca islatiyorum o cok etkiledi bi de odanin isisini dusurdum. 24-25 dereceydi onceden, artik 20-21 ve nem kendiliginden %40lara cikti isi dusunce. Bazen usudugum icin biraz isitiyorum hemen nem dusuyor. Belki bu bilgiler isinize yarar