waffle-seven-anne ben emzirdigim süreçte acayip kilo almıştım. Normalde insanlar o süreçte verirken ben aldım. Üstüne emzirdigim süre boyunca adet olmadım bide , onun şişkinliği de cabasıydı. Ne zaman emzirmeyi bıraktırdım o zaman kilo verdim. O süreçte de bol bol su içtim, leslie yaptım, akşam yemeğini hafif tutup belli bir saatten sonra asla bişey yemedim. Çok güzel de vermiştim ama şimdi gene aldım. Asla o azim yok şu an