Merhaba hanımlar benim kızım bir kere 2 buçuk aylıkken bağırsak yolu enfeksiyonu geçirdi şuan 5 ay 10 günlük yeşil kaka yapıyor tekrar acaba enfeksiyon tekrar mı oldu acaba ya da iki gün önce meyve aparatına elma koydum onu biraz emmdi o da etkilemiş olabilir mi bu konuyla ilgili bilgilerinizi paylaşabilir misiniz