bratzbaby Kızlar oğlum 45 günlük mama ile besleniyor, hipp kakasını yapmasında gaz çıkartmasında zorluk yaşattı. Bu durumları yaşamayacağım mama önerisi yapar mısınız lütfen hemen sabah alacağım
gizemosi bratzbaby Aptamil profesyonel kullanıyorum gaz ve kabızlık sorunu yaşamıyoruz şükür normal Aptamil kullanıyordum o kabız yapmıştı
buseabike bratzbaby bebelac gold diyorum tüm hepsini deneyen biri olarak 😁 hiç gazı olmadı kilo aldırdı bağışıklığı güçlendi
mervegun buseabike merhaba bende bu gün Bebelac gold aldım bebeğime hip combiotic kullanıyorduk ama gaz yapıyor Bebelac kilo aldırıyor mu 2 ay 26 günlük oğlum yaramaz maması die endişeliyim
yok123 Tüm mamaları denedim doktor Doktor gezdim en son aptamil prosyneo mamasını buldum tek kelimeyle harika sıfır gaz sıfır kabızlık kesinlikle deneyin derim en iyi ben anlarım neler çektim bu skntıdan dolayı birde sabah akşam zinco damla verin bebege çok iyi
buseabike mervegun valla bende sma denedim kilo alımı yavaş demişti doktor hipp de aldırmadı aptamil çok kötü kabız yaptı bebelac gold 1 ayda alması gereken kiloyu 15 günde aldı hemen toparladı bebeğim 4 aylık hala onu kullanıyorum çok memnunum gaz olmadı kabız olmadı
mervegun buseabike ay inşallah bize de yarar gazlı bi bebek ama şu an yeni mama değişimi yaptım die rahatszlandı baya gazı var zamanla alışır sanırım
mervegun buseabike ya kakası İshal gibi normalde günde 1 kere yapardı şimdi 3 kere yapıyor sizde de oldu mu ve Bebelac gold verdğmden beri gece asla uyumuyor dokundu mu acaba çocuğuma ya
buseabike mervegun bende öyle bir şey olmamıştı sadece ilk iki gün gaz olmuştu belki midesini üşütmüş olabilir mi
brgl310 bratzbaby Golden Goat kullanıyoruz benim bebeğim hiç anne sütü almıyor çok mama denedim ama en iyisi ve içinde palm yağı ekstra şeker ilavesi olmayan bir mama
mervegun buseabike gaz çıkarmaya çalışırken tuvaleti de geliyor bence ya ama aşırı gaz yaptı şu an bize gece asla uyumadı normalde gece uykusu düzenliydi