@“senaarmgann” benim kızımda 20 aylık aynısını bnde yaşıyordum tok oldugu halfe gece kalkıp emzir diyordu buda bni cok yoruyordu sürekli 15 dk da bir kalkardı uykusu zatn yoktu sütümde azalmıstı emzik niyetine kullanıyordu sütten kesmeye başladm bugun 2. Günümüz uykusu o kadar degsti ki gercekten sütten kestim yemesi de düzeldi uykusuda maşallah 🧿