minikkoalalar Merhabalar aranızda bebeğine kızamık aşısı yaptıran var mı acaba biz yaptırdık hemşire önerdi çok yayıldı kızamık diye siz naptınız acaba
Query minikkoalalar yaptırdım bende. Karşıma anti aşıcıların videoları çıktığı için biraz kafam karışmıştı. Doktoruma sordum eğer aşısı olmadan kızamık geçirirse ve kolay atlatmazsa beyinde hasar kalır inanmayın böyle şeylere yaptır çocuğun aşısını dedi. Bazen çok sorgulamamak gerekir.
minikkoalalar Fatma6328 teşekkür ederim biz 1 hafta arayla yaptırmıştık tahlili o yüzden tahlile gerek duymadiklar 😊 ne kadarlik bebeğiniz acaba
minikkoalalar Deletedmom_79 Bize zorunlu değil dedi hemşire yaptırınca da çok kuşku duydum bı anda teşekkürler😊
Deletedmom_79 minikkoalalar evet evet 12. Aydaki aşı ama bahsettikleri gibi salgın. Şifası bol olsun yavrunun🫶🏻
Query minikkoalalar imkanınız varsa yaptırın çok fazla göç alıyoruz ülkece zaten nereden ne geldiği geleceği belli olmuyor Allah hepimizinkine sağlık versin
Ess92 minikkoalalar aşı takviminde olan rutin bir aşı. 9. Ayda olmasa 12. Ayda olacaktı. Ama tehlike varsa öne çekilmesi elbette ki iyi olmuş 🙏 Çevresel olarak şehirler böyle bir karar alabiliyor. Bizim yaşadığımız şehirde artış yoktu ki muhtemelen 12. Ayda yapıldı.
minikkoalalar Ess92 istersen 12 ayda yaptır senin kararın ama öneriyorum dedi demekki sıklaşmıs yaşadığım şehir küçük birde çoğalma hızıda daha yüksek 12. Ayında tekrar bı aşı daha var dedi 2 . Dozu sanırım
minikkoalalar Deletedmom_79 evet sıklaştıgini belirtti hemşire ve önerdi . Rabbim korusun evlatlarımızı 💕🤗
minikkoalalar Query Evet haklısınız pazartesi günü yaptırdım aşısını bı şüphe girdi içime zorunlu değil ama tavsiye ederim deyince yaptırdım tabi hiç düşünmeden çevremdeki olumsuzlukları görünce ve duyunca tedirgin oldum🥺
Query minikkoalalar en iyisi her zaman karşıt görüş vardır hiçbir şey yapmadım demekten iyidir boşverin