Merhabalar kızlar ben doğum yapalı 3 Ay oluyor. Kırdım çıktıktan 10 gün sonra adet gibi bisey oldum bi 6-7 gün 13 ekimde olmuştum onu ama 13 kasımda olmadım adet ama 27 kasımda böyle ilk basta kahverengi sonra pembe bi lekelenmem oldu hamilelikten şüphelenip test yaptım negatif normal mi bi durum yaşayan var mı böyle lekelenme