kasmir9494 benim bebeğim de böyleydi. 4.ay tam bir kabus gibi geçti bana. Birde şansa o ay dişte çıkardı🤦♀️ Ataklar diş muhabbeti Nirvana yaşadım yani. Çok zordu. Geçiyor ama merak etmeyin. Büyüdükçe başka şeyler başlıyor. Benimki 1,5 yaşında şimdilerde ve 2 yaş ataklarına doğru gidiyoruz. Valla çok zor arkadaşlar. Anne enerjisi adı altında enerji verecek bişey istiyorum. Çünkü ciddi anlamda yok kalmadı bende😔