Kızım 7,5 aylık ve gerçekten çok iştahı var çokta yiyor ama asla kaşıkla yemiyor aynı şeyi elimle verdiğimde yiyor veya önünde koyduğumda kendi alıp yer ama bazı şeyler var elle zor ama asla ağzını bi kapatıyor asla açmıyor elle uzatasiya kadar. Neden olur ? Çoğu bebekte olur mu veya nasıl tekrardan alıştıra bilirim? Çünkü su son iki haftadır öyle ondan önce çokta güzel yerde kaşıkla