Oykumayse1 2 yaşında kızım daha önce hiç idrar yolu enfeksiyonu olmadı ama çiş diyor tutuyor ve ağlıyor sanırım enfeksiyon oldu öneriniz nedir ne yapmalıyım
Mavili-mavilimorcicek Oykumayse1 Çişini yaparken yanıyordur o yüzden agliyordur.Doktora götürün antibiyotik almadan geçmez kanına karışabilir.Cocuklugumdan beri yaşadığım için biliyorum.