Elisam22
Ailelere gitmeyeceğiz. Zaten genelde gitmiyoruz yılbaşlarında. Onlarda gelmeyecekler. Senenin birisinde gelmişlerdi.
Genelde arkadaşlarımızla toplanıyoruz biz birimizin evini kararlaştırıp. Tabii hazırlık, masraf ve hatta temizlik dahi ortak oluyor. Bir kişinin üzerine yıkmıyoruz. Çocuklar kendi aralarında eğleniyor, bizler eğleniyoruz. Güzel oluyor.