NesliElisa Kızım 2 yaşına girdi ve artık mamayı bırakmasını istiyorum hemde biberon ile beslenmesini. Bu süreçte kimler ne yaptı mama yerine ne içirebilirim uyumadan önce mama içip uyuyan bir kızçem var
tpbm1710 NesliElisa yanlış yönlendirmek istemem ama Instagram’da güncel anne diye bir hesap var çocuk doktoru kendisi geçen bir paylaşımı vardı bir yaşından sonra formül mama yerine günde 200 ml di sanırım onu geçmeyecek şekilde inek sütü verebilirsiniz diye istersen profiline bir incele
livanurvealpinannesi61 tpbm1710 çoğu uzman çocuk doktoru 2 yaşa kadar anne sütü yada formül mama verilir diyor. Benim takip ettiğim uzman çocuk doktorları anne sütü almayan bebeklere 2 yaşa kadar formül mama verilir diyor.
NesliElisa tpbm1710 bugün doktoru da inek sütü dedi ama bu zamana kadar kek ve krep hariç süt tüketmediği için direk süt içmesinde alerji ya da rahatsızlık verir mi diye düşünüyorum 🤨 sanırım suluğunda süt vermeye başlayabilirim çok kararsızım 🙄
tpbm1710 livanurvealpinannesi61 aslında 2 yaş bile değil hiç önermiyorlar anlamıyorum valla doktorlar bile 2 ye bölünmüş hangisini dinlicez hangisini uygulayacaz 🙄
NesliElisa tpbm1710 doktor da süt içebilir dedi ama biberon ile içmesin suluk ya da pipetli bardak da içsin dedi