Elifmihra7206 Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 ay sma mama kullandı çok güzel içiyordu ama kilo yapmadığı için bugün ilk kez aptamil verdik kakası sarı beyaz sakız gibiydi mamadanmı acaba bilemedik aynı durumu yaşayan varmı ?
Dryaanr Elifmihra7206 aptamil aşırı gaz ve kabızlık yaptı bizde o yüzden hemen kestim hipp combiotik ve sma optipro kullandım memnun kaldım onlardan cnm hipp combiotik dene birde onda kilomuz iyiydi
hlmeysf Ben ilk doğduğundan beri aptamil kullanıyorum kakası hep sarı parcacikli ve sümüksu oluyor. Normal bence 1
Dryaanr Elifmihra7206 olabilir bi kesin mamayı eski yediğine geçin bir iki gün takip edin kakası bakalım nasıl olcsk
kbrtskn Merak ettiğim için soruyorum mama kullanma nedeniniz emmesi. Benim beneğim de emmiypr ve mama başlıcaz kendimi kötü hissediyorum
Elifmihra7206 kbrtskn neden kötü hissediyorsunuz hiç anne sütü alamayan bebekler var dua edelimde mama içiyorlar ya onuda reddetseydi.. mama kullanma sebebim sütüm yetmediği için krize giriyordu üzülüyordum mama verince huzurlu oluyordu aç kalması dahamı iyi yada gelişim geriliğimi yaşasınlar
kbrtskn Elifmihra7206 yo bende kullanıyorum ama sürekli etrafımdan baskı görüyorum çocuğu zehirliyorsun çocuğu zehirliyorsun gibi . İnsan ne kadar etkilenmiyorum dese de bir yerden sonra bilinçaltında kalıyor 🤷♂️
Elifmihra7206 kbrtskn sadece mama konusunda değil her türlü baskı görüyoruz herkes herşeye burnunu sokuyor maalesef boş vermek lazım