Bende bir tane süt incisi oldu büyüktü baya ama içeri gömülmüş gibiydi,bol emzir bebek açacak onu drdi doktor,bir gece uyandığımda bebeğim emdikten sonra baktım ki dışa doğru çıkmış elimle sıktım çıktı yağ bezesi gibi,ama benimki aşırı ağrılı değildi,bence inciden bağımsız güğüs ucun da yara o da acıtıyor