Northstar28 bebeğim 2 aylıkken biz annemlerde kalıyorduk ve annem babam eşim ben ve anlamlar ailecek korona olduk . Herkes maske takıyordu tabi. Biz bebeğimle beraber aynı yatakta uyuyorduk ve öyle de devam ettim , yüzümde maskeyle uyudum emzirdim. Bulaşmadı da Allah’a şükürler olsun. Şimdi de gribal durumlar olduğunda maskemi takıp devam ediyorum. Ona geçse de ilerlemedi hiç Allah’a şükür, burun akıntısıyla atlattık. Yani bulaşacak olsa aynı ortamda bulunuyorsunuz yine bulaşır. Ayrı yatırmak istiyorsanız da benim fikrim annenize alışmaz yani sizi anne bilir kokunuzdan vs. Ama beşikte yatmaya itiraz edebilir yani beşiğe döndüğünde uyanmaya başlar uykuya dönemez gibi. Deneyip gözlemleyin bir kaç gün artık duruma göre karar verirsiniz.