emine5668 Kizim 3 aylik ve karni cok sis bi kac haftadir sebebini bilen varmi doktor gaz dio ama emin olamadim https://share.icloud.com/photos/039pO3_ZZH8rPVMnNP7HpjnqA
Ayfa1608 emine5668 normalde kilolu mu yani göbeği var mı ? Şişliği anlamak için soruyorum. Gaz için fazla şiş değil mi eğer göbekli değilse ? Bide huzursuzluk var mı gazdansa huzursuz olur ıkınması falan?
onegirlsmoms emine5668 gaz dır o kesinlikle benim kzımda da oldu poposundan uyaran verdiler rahatladı Ayaklarına yağ sür karnını ov iki bacagını tut karnına hafif baskı yap gazı çıkarmasını sağla yoksa geceyi sana haram eder
CanselMasal emine5668 kakasını yapabiliyo mu kabız olabilir mi yada gaz olabilir gaz damlası yada probiyotik kullanıyo musunuz
emine5668 Ayfa1608 yok normalde karni fazla degildi suan cok sis gibi duruyor ve gaz problemi evet var ama hafiflemisti o kdr zorlanmiyor surekli bi cabaliyo agliyo ama gazdan olsa bu kdr sismez diye dusunuyorum
Ayfa1608 emine5668 bilemedim ki canım vallahi ya. Bizimde gazımız çok problemdi kolikti ama hiç böyle şişmedi.
Ayfa1608 emine5668 kuzum korkma her bebek farklı sonuçta. Doktorunuz muayene etmiştir zaten gaz dediyse gazdandır sizde etkisi böyledir. Kakasını yapabliyor mu
emine5668 onegirlsmoms bi tumu bitmiyo ki gazi cikiyo cikiyo ama hala kivraniyo cocuk ne zaman biticek bu😭
onegirlsmoms emine5668 bizde baya sürmüştü doktor 4. Aydan sonra azalır demişti 8 aylıkken azalmıştı bizimki Kimyon rezene çayı var eczanede onu iç faydası oluyor
Suheyla06 Benim kızımın da karnı şiş üç gündür kaka yapmıyor sanırım ondan rota virüsü aşısından sonra düzelemedi 3 ay 23 günlük
onegirlsmoms emine5668 geçmiyor kendi çocugumdan biliyorum özele götürün şiddetlenirse Biogaia kullanın bebekçin