subatmasali evet ne yazık ki bağırsakları yeni yeni sindirmeyi öğrendiği için her bebek gibi o da zorlanıyor bu süreçte 🌸 işlerimi nasıl hallettim çok güzel soru, sol kolum kaslı diğerine göre 😅 her şeyi oğlum kucağımdayken yaptım hatta tuvaletimi bile.. Evi hep sağ kolumla süpürdüm, yemekleri sağ kolumla yaptım, tozu sağ kolumla aldım çamaşırı sağ kolumla astım. Hatta abartmıyorum tek kolumla yıkadım bazen bulaşıkları. Yani oğlumu hep sol kolumda tutuyordum her işimi sağ elimle hallediyordum. 6.ayda emekledi oğlum o aya kadar nerdeyse hep böyle yaptım işlerimi. He şimdi çok uzak o günler sanki, insana geçmeyecekmiş gibi geliyor.. Sadece bizim başımıza gelmiş gibi geliyor ama hepsi geçiyor gerçekten 🌸 şimdi oğlum 16 aylık ev süpürürken yardım etmeye çalışıyor toz alırken onun eline de bez veriyorum beraber siliyoruz. Bulaşık makinesinden tabakları tek tek uzatıyor beraber yerleştiriyoruz gibi gibi bir sürü konuda beraber hareket ediyoruz uykuları ve kakası düzene girdi. Her şeyi anlıyor resmen bebekliğinin altın çağındayım. Siz de göreceksiniz bu günlere gelince ay o günler ne zordu ama çabuk geçti diyeceksiniz güvenin bana 🌸💖