Merhaba bebeğime ek gıda için tadıma başlamıştım. Kabak, patates, havuç, yoğurt şeklinde ilerledik 3 gün kuralı ile bir sorun çıkmadı çok şükür. Daha sonra meyvelere geçmek istedim elma denedik ama denegimiz ilk gün hemen yanakları kıpkırmızı oldu pütür pütür oldu. 2. Gün devam etmedim 2 gün ara verdim yanakları geçti daha sonra muzla devam ettim onda da bir sorun olmadı şükür. Babasinda bende abisinde hiçbir alerji yok. Acaba çocuğunda elma alerjisi olup başka bir şeye alerjisi olan oldu mu? Denerken temkinli denemek istiyorum bir de 6 aylık bebeklere alerji testi yapılıyor mu bilgisi olan var mı? Sadece emziriyorum tadimlar dışında