esrayusuf46 hiç korkma birşey cıkmaz allahın izniyle ama aklım kalmasın diyorsan yaptır benim bebegim 8 bıcuk aylık daha basmıyor dagru düzgün heycanlanırsa basıyor nöroloji doktoru muamesini etti bi sıkıntı görmedi zamanı var dedi tembel cocuk dedi ama oturmasında yuvarlanmasında sıkıntı yok içine endişeye sarma anlıyorum seni zor ama her cocuk bir olacak diye birşey yok