Kızım 27 aylık ama maalesef konuşması çok akıcı değil. Anne gel. Baba bak. Anne uyuyo vs diyor ama her kelimeyi tekrar etmiyor. Çok aktif konuşmuyor. Normal bir süreç mi anlayamıyorum. Kıyaslamak için değil ama merak ediyorum Sizin çocuklarınız ne kadar konuşuyor ?