Merhaba hanımlar 9bucuk aylık bebeğim canı isteyince yemek yıyor.sırf yemek yesin diye muhallebi ve meyve gıbı seyleri yıyor onu yapıyorum bende çoğunlukla.bazı sabahları omlet yıyor o da canı isterse. Vıtamınsız kalmıyor mu benim bebeğim ya. Çoğunluk boya gittiğinde fark ettim. En son kontrolde doktor kilosu normal dedi.Ama çok az yiyor yanı bu gidişle verir.günde kaç kez verıyorsunuz siz yemek ? Sevdıgı çorbayı indir kaldır mı yapıyorsunuz ? Çünkü başka şeyleri sevmıyor