Kizlar bebegim 1 ay 20 gunluk.bu gun disaridaydik burnunda kuru sey vardi cikaramadim..aspirator kullanmadim cunki kotu bir anim olmusdu post acmisdim onun icinde..yani burnunu temizleyemedim..disaridaydik aniden cok kotu aglamaya basladi ama nasil kotu hic anlatamam.hic oyle olmamisti sakinlestiremedim…bir anda gozu kan oldu cok kotu andi benim icin.bayilmamak icin kendimi zor tutdum