Mastit olmam yetmiyormuş gibi bide ısırmaya başladı oğlum. Emzirirken acayip cwnım acıyor. Sütüm var emzirmeye devam da etöek istiyorum daha 8 aylığız ama bu şekilde emzirmeye devam edemicem sanırım önerilerinizi bekliyorum ısırmasını nasıl bıraktırabilirim 6 tane dişi var alt ve üst ağlıyorum her seferinde sakin kalmaya çalışıyorum ama sonu çığlık çığlığa bitiyprr… 😢😢