arzelmg merhaba bebeğim şuan 17 günlük gönek kordonu 10. Günde düştü ama düşerkende tuhaftı kokuyordu iltihaplıydı sonrasında kanama oldu doktor kordonun biraz kalın olduğundan dolayı tam düşmediğini parça kaldığını söyledi yakma işlemi şimdiye kadar 3 kez yapıldı şuan batticonla pansuman yapıyorum ama hala iltihap var gibi ve açık bir yara gibi kırmızı göbeğin içi. Sizin bebeğiniz düzeldinizmi şuan ne durumdasınız bana 3 kere yakmadan sonra düzelmezse çocuk cerrahına yönlendiriyoruz dediler cerrah ne yapıyor acaba biliyormusunuz