Arasinannesiii Merhaba bugün ikici ay aşimizda yaptırdık , daha bir yan etkisini görmedim ateş ve s. Sorun yaşayan oldu mu hiç? Olduysa neler yaptınız?
elif23044 Arasinannesiii canım benim Bebeğim biraz huzursuz olmuştu bir kaç gün ateşi de en fazla 37.5 e çıktı ben bir çay kaşığı calpol vermiştim ne olur ne olmaz diye
Sin21 Arasinannesiii ateş yapabilir ağrısı olabilir ağlayabilir azıcık ya da hiçbişey olmadan atlatabilir gözlemleyin tüm gün 🥰
1ogrencianne Arasinannesiii Bizde hiç belirtisi olmadı aşının. Ama ateşini sürekli kontrol ettim gece de dahil çok şükür hiç çıkmadı 😊