Aleynaslan96 Kızlar bebeğim 4.5 aylık demir ilacı kullanabilirsin dedi doktorumuz. Sağlık ocağı da veriyor ocean markası birde vegaferon markasını önerdi siz hangisini kullanıyorsunuz?
annelikgunlerim Aleynaslan96 biz ferrum kullanıyoruz ama hem kabız yapıyor hemde kakası hep koyu yeşil. doktora sorduğumda normal dedi olduğunu diğer takviyelere göre içinde en fazla demir olanın ferrum olduğunu söyledi
maygirl Aleynaslan96 sağlık ocağınınkini kullanmayın.ocean guwenilir butun damlalari gıda takvileri vs temiz icerikli etkili ve guwenilirdir.sidefer onermisti doktorumuz bize dewam ediyoruz.herhangi bi kabzlık yapmadı.
Gbyrk Ocean kullandık biz de. Kabız falan olmadı devletin verdiğini bi kaç kere içirdim hem kabız oldu hem de iştahı kesilmişti. O yüzden devletinkini içirmeyin derim ben