Arkadaşlar ben bi ürün aldım sonra kargocu beni aradı kargonın kırık olduğunu paketinin kötü olduğunu filan dedi , tabi aldığım kişi sattığında kargoyu paketledim dedi vs bende ürün kırıksa iade olsun omzaman dedim hemen satan kişiye yzdım işte iade ettiler pketi kötü diye kırılmış vs kız da acele ile yaptığım bi paketti filan dedi yani sağlam bi şekilde paketlememiş neyse 3 gündür daha kargo sahibine ulaşmadı
Şimdi ben iade yaptığım iiçin sistem mi ücreti geri iade yapcak , 210 tl ödemesini almam lazım çünkü ama iptal vs olayı yok sistem de para geri yatar mi