NilayGokturk Bebeginiz ilk dogunca cinsiyeti görmediniz mi? Sonrasında bir kız bir erkek varsa ve siz kız doğurduğunuzu gördüyseniz dert etmeyin
kartalannesi Ayy çok zor bir durum bende hamileyken çok takılıyordum bu konuya Allahtan doğumhane tek kişilikti ben doğum yaptım kucağıma verdiler odaya geldik hep benim yanımdaydı
Zlm bal012 bende çok korkuyordum eşime bebeği takip et sakın bırakma demiştim doğuma girdi sonrasında nereye goturdulerse peşinden ayrılmadı
htice2909 arya23 o yüzden en iyisi devlette doğum yapmak bebeğin çıktıktan sonra bir an bile yanından ayrılmıyor
queenmom_ htice2909 ben özelde doğum yaptım direk bilekliği takıp yanımda giydirdiler yanımda muayenesi yapıldı sonra koridorda eşim vardı direk kucağına verdiler o çıkardı odaya dikişten sonrada ben çıkarıldım odamıza
Meczupanne mobesebesir sizin gibi bende devlet hastanesinde doğum yaptığıma sevindim şuan. Sancı, doğum bebek bakımı hepsi bir odad gerçekleşti servise inene kadar odadan çocığum da bende çıkarılmadım
htice2909 queenmom_ iste devlette dikiş muayene herşey tek odada oluyor bebeğin ve sen tamamen hazır halde çıkıyosunuz tam anlamıyla mükemmel
Sat_123 Zlm benim ve eşimin pozitif ama oğlumun negatif mesela kan grubuyla alakası yok bu işin biri kız biri erkekmiş sonuçta karışmamıştır çocuğunuz