fizikcianne bende olmuştum 1 aylıkken yaz mevsiminde ama bebeğime geçmedi. Doktora sorduğumda maske takabilirsin demişti bana da ama kullanımı ev içinde özellikle zor olduğundan özellikle de sıcakta kullanamamıştım. Bebeğinizi bol bol emzirin. Emzirme dışında çok öpüp koklamayın. Geçerse de çok endişe etmeyin ben 10 günllükken burun aspiratörü kullanmaya başlamıştım zaten. Tıkanırsa burnunu öncesinde nemlendirerek temizleyin. Bolca temiz hava aldırın. Bebekleri soğuk değil bakteri ve virüsler hasta eder bu yüzden balkon varsa balkonda yoksa dışarda hava aldırın sık sık. 10 günlük diye dışarı çıkarmaktan da korkmayın lütfen. Temiz hava hem sizin iyileşmenizde hem de bebeğinizin sağlığı için en önemli etken. Bebekleri özellikle kışın o kadar sıkı giydiriyorlar ki görünce ben bile boğuluyorum. Vücutlarının nefes almaya ihtiyacı var. Siz hasta oldunuz, bebeğim de hasta olmasın diye sıkı giydireyim üşümesin hiç yanlışına düşmeyin. Bulunduğunuz hava koşulunda siz nasılsanız ona bir tık daha kalın bir şey ya da yelek vb. Yeterli olacaktır diye düşünün. Özellikle bu mevsimde hastalık kapalı alanlarda daha çok bulaşıyor. Mümkün olduğunca kalabalıktan uzak durun