Kızım 3 gün sonra 10 aylık olacak. Gündüz pek emziremiyorum çalıştığım için. Saat 3 te evde oluyorum ve geldikten sonra sık sık emziriyorum. Ama asıl sorunumuz gece sürekli göğsümde olması. Emmeden sakinleşip uyumuyor. Göğsümden ayırsam uyanıyor. Bir de dişleri çıkıyo nasıl düzen oluşturabilirim ne yapabilirim bilmiyorum😔😔