Kızlar merhaba, bugün doktora gittim rutin kontrol için. Ultrasonda yumurta sayımın az ve yumurta büyüklüğümün az olduğunu söyledi. Yaptığım araştırmada her ay oluşan yumurta sayısının farklı olduğunu öğrendim. Amh testi istemiş ama sonuçlarda çıkmadı. Erken menapoz durumun olabilir ikinci çocuğu istiyorsan acele et dedi ama benim şu an bebek yapabilecek durumun yok. Bilenler yaşayanlar cevaplarsa sevinirim